نوشته شده توسط : mosafer

ه نقل از "فلسطین آنلاین"، "صابرینا" زن ۳۴ ساله اسرائیلی با تأثیر گرفتن از آیات قرآن كریم، اراده و ایمان مسلمانان و اهمیت دادن آنان به قوانین و آداب اسلامی، اسلام آورد و نام "یاسمینا" را برای خود برگزید.

یاسمینا انگیزه خود از مسلمان شدن را روش زندگی مسلمانان و صیانت زن مسلمان در جامعه عنوان كرده و گفته است كه این امور مرا به آشنایی با دین اسلام و روابط اجتماعی مسالمت آمیز در میان مسلمانان ترغیب كرد.

این زن روس تبار گفت: كتاب خدا موجب شفای قلب من شده است. من از ابتدا با مفاهیم اسلام آشنا شدم و بسیاری از سایتهای اینترنتی كه از زبان عربی به زبان روسی ترجمه شده اند را بررسی كردم و روز به روز با دین اسلام آشناتر شدم. پس از آن نماز را طبق اصول آن آموختم و تصمیم گرفتم حجاب داشته باشم. آنگاه تصمیم به آموزش زبان عربی گرفتم و در این راه، میان عشق به اسلام و ترس از خانواده‌ام بر سر دوراهی قرار گرفته بودم. سرانجام با وجود مشكلات فراوان توانستم همسرم را قانع كنم و آنگاه اسلام آوردن خود را اعلام كردم.

وی در مورد عكس العمل اطرافیان خود افزود: برخی از دوستان و همسایگان در مورد دلیل حجابم سؤال می كردند و بعضاً مرا مورد تمسخر قرار داده و مجنون می خواندند. حتی از محل كارم نیز اخراجم كردند.

یاسمینا با وجود این مشكلات از مسلمان بودن خود اظهار رضایت می كند و می گوید: من در روز ۵ بار نماز می خوانم و از فقر و مشكلات معیشتی نمی‌هراسم. من از خدا می خواهم كه عشق به خدا و دین اسلام را در قلب همسرم قرار دهد.

وی در پایان تصریح كرده است: به نظر من مسئله مسلمان شدن و انتخاب حجاب یك مسئله شخصی است كه به آزادی فردی و آزادی بیان ارتباط پیدا می كند




:: برچسب‌ها: مسافر , دیدار , 1404 , سبز , دانلود مهربانی , 2مگابایت احترام , سر جوونی فیلتر نشی , فیلتر شکن بهشت , ,
:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: